Monday, February 18, 2019

ספה מיטה מתקפלת לאירוח

ספה מיטה מתקפלת לאירוח היא אחד מפריטי הריהוט הפרקטיים בבית. שימושית מאוד בחדר אורחים, משרד או חדר המגורים, מתפקדת כספה נוחה ואיכותית לכל דבר , וכמובן שגם כמיטה מתקפלת לאירוח נוחה.
ספה מיטה מתקפלת לאירוח תבטיח כי האורחים שלכם ישנו כמו שצריך במקום שישנו בחדר השינה הפרטי שלכם .. פתרון אירוח מעולה ופתרון מושלם לתנומה קלה על הספה .
מה חשוב לבחון כאשר אתם קונים ספה מיטה מתקפלת : 1. נוחות כמו ספה: ברוב המקרים, ספה מתקפלת תשמש בעיקר כספה, לכן ודאו כי נוח לשבת עליה. כמו בספה רגילה, בדקו את דרגת הקושי שלה כמו כן גם את איכות וטקסטורת הבד. 2. מבנה: מסגרת העשוי עץ עמיד ביותר, אם אתם מחפשים ספה מיטה מתקפלת לטווח ארוך. עצים פשוטים יותר נוטים להתבלות מהר כאשר הם נחשפים לשינויים חום ולחות לאורך זמן. 3. מנגנון פתיחת הספה למיטה מאפשר פתיחה חלקה קלה ופשוטה למיטה ובחזרה לספה.
באולמות התצוגה שלנו ברחוב המשביר 20 חולון אנחנו מצעים כמה יתרונות מהותיים בכל הפרמטרים: הספה מיטה שאנו מייצרים ומשווקים מיוצרת מהחומרים האיכותיים ביותר , בדים עמידים פולימר נעים לישיבה ולשינה, בסיס הספה מיטה עשוי מעץ האיכותי של המיטה, איכות המזרנים והמרכז הבריאותי , עיצוב לפי מידה הזמנה ולפי מידה ,מחיר אטרקטיבי , שירות אדיב ומקצועי ועוד.


* בכל ספה מיטה מתקפלת לאירוח יש גם ארגז מצעים לאחסון.
איכות המזרן: הבחירה האידיאלית תלויה בהעדפה שלכם, האם אתם אוהבים מזרן קשה או רך , אם אתם מעוניינים בדרגת קושי גבוהה אנו ממליצים על מזרני פולימרים ללא קפיצים - פולימר הינו קצף פוליאוריטן גמיש , בשילוב שכבת פינוק ויסקו או לטקס המספקים דרגת קושי בינונית עד קשה תוך כדי שמירה על נוחות ותמיכה מושלמת. אם אתם מעדיפים דרגת קושי בינונית עד רכה, מזרני קפיצים יתאימו לכם יותר ...
אתם מוזמנים לאולמות התצוגה שלנו בחולון על מנת לשכב על המזרנים השונים ולבחור את התחושה המועדפת עליך .
קחו בחשבון את הסגנון הקיים בחלל המיועד והאווירה העיצובית שאתם רוצים שתתקבל בחלל : חשבו על הצרכים הספציפיים שלכם ועל איכות בד הריפוד שאתם מעדיפים מיקרופייבר, עור, זמש או כותנה? האם יש צבע מועדף שיתאים לכם יותר ? באיזה חדר הכי נכון למקם ספה מיטה מתקפלת? האם יש מספיק מקום בחדר כדי להכיל מיטת יחיד / ספה דו מושבית נפתחת / ספה תלת מושבית נפתחת למיטה זוגית ?
חשבו האם אתם צריכים מיטה מתקפלת לאירוח שתיפתח ל 160 ס"מ רוחב שתספיק לכם מיטה מתקפלת לרוחב 140 ס"מ. ומה התקציב שתהיו מוכנים להשקיע החל מ 2750 ש"ח ועד 5500 ש"ח.
התקשרו אלינו : 03-5580405 לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר לגבי המיטה המתקפלת לאירוח שאהבתם .
רחוב המשביר 20 , חולון . ימים א' – ה' 9:00 – 19:30 יום ו' 8:30 – 14:30
<

No comments:

Post a Comment