Monday, February 18, 2019

ספות נפתחות למיטה זוגית

ספות נפתחות למיטה זוגית עם ארגז מצעים ניתן לקבל במידות שונות לפי הזמנה, בהתאם לעיצוב הספה הנפתחת, לסגנון חדר האירוח ולדרישות הלקוח .
ספות נפתחות למיטה זוגית נפתחת לאורך 190 נפתחת לרוחב 160 ועוד .
ספות נפתחות למיטה זוגית עם ארגז מצעים הפכו לדבר מאוד חשוב בעידן בו כולנו מבינים ורוכשים ריהוט פונקציונאלי, חוסכים במקום ובהוצאה הכספית מעצבים גם את אזורי האירוח ומשקיעים בהם בדיוק כמו בשאר הבית.
באולם התצוגה שלנו ברחוב המשביר 20, חולון, תוכלו להתרשם ממבחר פתרונות אירוח מעוצבים ואיכותיים ברמת הנוחות והנראות :
ספות נפתחות למיטה זוגית עם ארגז מצעים, סלונים פינתיים נפתחים למיטה זוגית, וכורסאות מעוצבות ניתן לבחור מערכת ישיבה סלונית מעוצבת שגם תהיה יפה וגם תהיה פרקטית .ספות נפתחות למיטה זוגית עם ארגז מצעים יכולה להגיע עם מזרני קפיצים או מזרוני פולימרים.

ספות האירוח הנפתחות שאנו מייצרים ומשווקים מיוצרות מהחומרים האיכותיים ביותר , בדים עמידים פולימר נעים לישיבה ולשינה, בסיס המיטה עשוי מעץ מלא ,רגליים חזקות וארגז מצעים לאחסון בכל הספות הנפתחות.
בנוסף ולא פחות חשוב מזרנים איכותיים , עיצוב לפי מידה הזמנה ולפי מידה ,מחיר אטרקטיבי , שירות אדיב ומקצועי ועוד.
כמה דברים שחשבו לבחון כאשר אתם קונים ספה נפתחת למיטה זוגית:
1. נוחות כמו ספה: ברוב המקרים, ספה נפתחת תשמש בעיקר כספה, לכן ודאו כי נוח לשבת עליה. כמו בספה רגילה, בדקו את דרגת הקושי שלה כמו כן גם את איכות וטקסטורת הבד.
2. מבנה: מסגרת העשוי עץ עמיד ביותר, אם אתם מחפשים ספה נפתחת למיטה לטווח ארוך. עצים פשוטים יותר נוטים להתבלות מהר כאשר הם נחשפים לשינויים חום ולחות לאורך זמן.
3. מנגנון פתיחת הספה למיטה מאפשר פתיחה חלקה קלה ופשוטה למיטה ובחזרה לספה.

מחיר ספות נפתחות למיטה זוגית עם ארגז מצעים החל מ 2800 ש"ח
המחירים יכולים להשתנות בהתאם למזרנים שתבחרו ולעיצוב הספה הנפתחת שתאהבו.
קחו בחשבון את הסגנון הקיים והאווירה העיצובית שאתם רוצים שתתקבל באזור האירוח. אצלנו ספות נפתחות למיטה זוגית משלבות נוחות עם סטייל, וניצול חלל מקסימלי.
סגנון הספה הנפתחת הוא שיקול חשוב, ספת אירוח חייבת להשתלב בעיצוב החדר בו היא תיהיה.
אצלנו תוכלו להזמין ספות נפתחות לאירוח לפי מידה בהתאמה אישית לחלל המיועד.
באולמות התצוגה שלנו ובסרטונים הנוספים בערוץ שלנו תוכלו להתרשם מדגמים נוספים של ספות נפתחות למיטה זוגית במבחר סגנונות ועיצובים עם בדים מעולים לבחירה וסטייל אלגנטי אשר ירשים אתכם ואת האוחרים שלכם.
התקשרו אלינו לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר על הדגמים שאהבתם
03-5580405
רחוב המשביר 20 , חולון .
ימים א' – ה' 9:00 – 19:30
יום ו' 8:30 – 14:30


No comments:

Post a Comment