Monday, February 18, 2019

ספת אירוח נפתחת למיטה זוגית

ספת אירוח נפתחת למיטה זוגית הופכת ליותר ויותר פופולרית ונפוצה, בעיקר מכיוון שבדירות לא מרווחות הכל צריך להיות הרבה יותר פונקציונאלי - ספה צריכה לשמש גם לשינה ולא רק לצפייה בטלוויזיה.
ספת אירוח נפתחת למיטה זוגית מאפשרות חסכון של לא מעט כסף, ולרכוש ספה + מיטה הכל בחבילה אחת. כמו כן, ספת אירוח נפתחת למיטה חוסכת לכם הרבה מקום.


לרשותכם מספר טיפים שיעזרו לכם לרכוש את ספת האירוח הטובה ביותר עבור ביתכם או מקום עבודתכם, וגם איפה למצוא ספת אירוח נפתחת במחיר שפוי מבלי לשבור חסכונות בבנק.
ספת אירוח נפתחת למיטה זוגית מורכבת משלוש חלקים שונים- מזרן, ארגז מצעים ומסגרת הספה הנפתחת.

ספת אירוח דו מושבית נפתחת למיטה זוגית ברוחב 140 ס"מ על אורך 190 ס"מ. שני אנשים יכולים בדרך כלל לישון בנוחות על ספה דו מושבית נפתחת. אם תרצו ספת אירוח נפתחת למיטה זוגית ברוחב 160 ס"מ כדאי לכם לבחור בספה תלת מושבית נפתחת. המחיר יכול להיות אולי יקר. אבל קחו בחשבון שאפילו הכרית מיוצרת ישר לתוך הספה, ואין לך צורך לרכוש שום דבר אחר.

בעידן של חדשנות טכנולוגית ועיצובית בתחום מערכות השינה ופתרונות האירוח בפרט, כשמדובר בריהוט ועיצוב חדר אורחים אין צורך לרכוש ספה ומיטה בנפרד, באפשרותך לחסוך לא מעט כסף. ספת אירוח נפתחת למיטה זוגית ככל הנראה תיהיה יותר יקרה מאשר ספה פשוטה, אבל זה שווה את זה. וחוסך הרבה מקום.
עוד דבר חשוב שאתם צריכים לשקול בעת רכישת ספת אירוח נפתחת למיטה הוא איזה מהן הכי נוחה, ולא להשתפשר על איכות המזרן , כי לא אתם ישנים עליה, גם האורחים צריכים להרגיש בנוח ! אתם רוצים שיהיה לכם נוח בזמן הישיבה וכשתישנו עליה. לכן, הקפידו לבדוק זאת לפני הרכישה.


נסו את ספת האירוח הנפתחת למיטה בכמה תנוחות ישיבה ושכיבה לפני הרכישה, כדי להבטיח שאתם אוהבים את נוחות הדגם שבחרתם.
בעבר ספות אירוח הנפתחות היו מגיעות רק מזרן דק עליהם ללא ארגז מצעים , מאוד לא נוח - יכול לגרום כאבי גב וצאוור ולא פונקציונאלי כל כך.
לכן, כאשר אתם מנסים למצוא את ספת אירוח נפתחת למיטה זוגית נוחה ואורטופדית עבורכם, נסו למצוא ספה מיטה עם מזרן יחסית עבה, שיספק את הפינוק והתמיכה הטובה ביותר.

כשתיהיה לכם ספת אירוח תוכלו להזמין אורחים לישון אצלכם גם כאשר אין חדר פנוי. פשוט צריך לפתוח את הספה למיטה 

להוציא מארגז המצעים סט מצעים מתאים והאורחים שלכם ירגישו בנוח, כמו בבית. סדיני ספת אירוח זמינים בגדלים סטנדרטיים הם 140/190 ס"מ או 160/200 ס"מ.

התקשרו אלינו : 03-5580405 לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר לגבי ספות האירוח שאהבתם.
הכנסו לאתר שלנו לצפיה בכל דגמי ספות האירוח החדשות:

No comments:

Post a Comment